Subject: N22626: NOTAM A2528/24 väljastatud (ID:22626)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 22:02:17 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22626 alusel, mis saabus meile 01-10-2024 
18:26, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2528/24
(A2528/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/033/048/5908N02610E009 A)EETT 
B)2410020600 C)2410021400 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2411B ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 591003N 0260221E - 591438N 0260229E - 
590115N 0261733E - 590115N 0261150E - 591003N 0260221E. ALL AIRCRAFT 
(INCLUDING UNMANNED AIRCRAFT) ARE PROHIBITED TO FLY INTO OR IN THE AREA 
WITHOUT AUTHORIZATION FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 53823704. 
RESTRICTION DOES NOT APPLY TO SAR, HOSP, ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD 
BOARD FLIGHTS. F)3300FT AGL G)4300FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.